Home

Qui som la Colla Joves

La Colla Joves Xiquets de Valls és una colla castellera amb més de 200 anys d’una història plena d’èxits, esforç, rauxa i vides compartides. Els castells són per a nosaltres una tradició i una forma de viure, una tradició que avança, sempre integradora i oberta.

Actualitat

Darreres actuacions

El vídeo de la setmana

Propers esdeveniments

Cover for Colla Joves Xiquets de Valls
6,377
Colla Joves Xiquets de Valls

Castellers des de 1801, camisa vermella i pantalons blancs, els colors de Valls i també els colors de la passió i l'esperit de lluita. Vine i gaudeix!

🗓️ Després d’un cap de setmana intens per Navarra, encarem un juliol clau per continuar fent gran aquesta temporada i emmanillar més places!🚀 Esteu preparats i preparades?#hoportemalasang #volemxalar #castells ... Veure mesVeure menys
Veure a Facebook
Aquest cap de setmana ens hem desplaçat fins a Nafarroa per fer un seguit d’actuacions i portar la nostra cultura i els nostres castells fora de Catalunya!La primera de les actuacions va ser el dissabte al migdia en un lloc tan emblemàtic com Iruña (Pamplona). Malgrat el mal temps, vam poder alçar, a la plaça Consistorial, el 3 de 7, el 2 de 7 i el 3 de 7 amb el pilar. Per acabar, vam fer un vano de 5 i vam sortir de plaça amb un pilar de 4 caminant. Abans de l'actuació, però, vam fer un intercanvi d'obsequis amb l'Ajuntament d'Iruña.Després, ens vam desplaçar, en cercavila, fins a la plaça de Braus on, coincidint amb el Peñen Eguna, hi vam descarregar el 2 de 7, el 3 de 8, el 4 de 7 amb el pilar i un vano de 5. Després de la diada, vam dinar juntament amb les entitats i vam fer entrega de diferents obsequis a la Federació de Peñas de Pamplona, a la seva presidenta, Rakel Arjol, i a cadascuna de les 16 integrants de la federació de la ciutat.L’endemà, diumenge, la canalla de la colla va tenir la gran sort de poder anar a conèixer El Sadar, l’estadi de l’Osasuna, i visitar les seves instal·lacions i fer-hi un pilar de 4!!Després, tota la colla es va desplaçar fins a Huarte, on vam fer la darrera actuació del viatge. Hi vam descarregar el 3 de 7, el 2 de 7, el 5 de 7, el 4 de 7 amb el pilar i vam tancar la diada amb un vano de 5 i tres pilars de 4. Vam tancar el viatge amb un dinar que ens va preparar la gent del poble i del qual els estem molt agraïts. Amb tot això, volem donar les gràcies a tota la gent que ens ha acollit i que ens ha permès veure i transmetre, també, una mica de la seva cultura! Ha sigut un plaer immens!Eskerrik asko!#hoportemalasang #volemxalar #castells ... Veure mesVeure menys

X

Aquest diumenge dia 14 actuem en una de les poblacions que més ens aprecia i que més estimem i on hem fet i volem continuar fent grans castells: Torredembarra.

🕡 L’actuació és a les 18:30 h a la plaça de la Vila.

📲 Apunta’t a l’app.

#hoportemalasang #volemxalar #castells

Torredembarra té una llarga tradició castellera des de 1771. La nostra colla hi ha descarregat grans castells, protagonitzant el Meravellós Trienni Casteller.

Teniu més informació històrica sobre aquesta especial població al següent enllaç:

#castells

🗣️ Ens veiem aquest vespre a les 20 h a l’assaig general!

🍔 Recordeu que, avui, després de l’assaig, hi haurà sopar per a tots els assistents. No hi faltis!

📲 Molt important apuntar-se a l’app.